LÉGY TE A GRIMEX ÚJ PROJEKT MENEDZSERE
Egy fantáziadús zsonglőrt keresünk, aki úgy mozgatja egyszerre az ügyfél-, gyártó- és beszállító-szálakat, hogy minden csodás harmóniában, csúcshatékonysággal meneteljen: magabiztos angol nyelvtudással, műszaki érzékkel.
A 3 fővel és rengeteg masinával operáló Grimex nyomdaipari gépek import beszerzésével és forgalmazásával foglalkozik Magyarországon.
A technológiánkkal kerül például címke a zamatos chardonnay-ra, és mi oldjuk meg, hogy ne az öledből kelljen a wasabis chipset enni, hanem zacskóból. Lexikont, dekoranyagokat, kutyaeledeles zacskót szintén gyártanak a gépjeink, de tudnak hullámkarton dobozokat és ajándéktárgyakat is.
Nyomdák és csomagolóanyag-gyártók az ügyfeleink, a beszállítóink külföldi partnercégek – a megrendeléseink száma pedig egy új kolléga után kiált. Sőt, toporzékol!
Azonnali kezdéssel keresünk
egy RUGALMAS ÉS PRECÍZEN HATÉKONY PROJEKT MENEDZSERT
folyékony angol nyelvtudással
akinek már az oviban is fogaskerék volt a jele.
Aki nem tünetet kezel, hanem ösztönösen ráérez a probléma gócpontjára – és könnyedén kijavítja. Egy kitartó megoldó kollégát keresünk, aki addig nem nyugszik, míg be nem indul újra a fránya nyomdai gépezet vagy nem hibátlan egy árajánlat!
Aki azt, hogy több szálon futnak egyszerre az ügyek nem káosznak, hanem játszótérnek látja. Egy fantáziadús zsonglőr, aki úgy mozgatja egyszerre az ügyfél-, gyártó- és beszállító-szálakat, hogy minden csodás harmóniában, csúcshatékonysággal meneteljen.
Aki nem fél a felelősségtől és a dinamikus helyzetektől – mindent, akár az utolsó pillanatban is át tud szervezni, ha úgy jobb eredményt kaphatunk. Egy gyakorlatias koreográfus, mert a nyomda-biznisz olyan, mint a cukrászat: elég egy apró figyelmetlenség bármelyik fázisban vagy hozzávalónál, és fuccs a sütinek.
Akkor találod meg nálunk a számításod, ha ilyen vagy:
Ilyen élet vár nyomdagép-falván:

A legfontosabb feladatod a hibaelhárítás koordinálása lesz, mert ez a legdrámaibb fordulat az ügyfeleinknél: mayday, áll a gép! Ha szünetel a termelés, pénzt veszítenek. Hozzád fordulnak az ügyfelek, ha műszaki gondjuk támad: az a feladatod, hogy felmérd a helyzetet, megpróbáld lényeglátóan beazonosítani a problémát és törekedj a távgyógyítására. Van, hogy egy telefonnal már el is lehet intézni az ilyesmit. Ha viszont nem, akkor kiküldesz egy szervizes kollégát, berendelsz alkatrészt vagy közvetítesz a külföldi gyártók és a problémás gépezet tulajdonosa között.
Fontos tudnod, hogy az ügyfeleink a legtöbb esetben állami pályázatra vásárolják meg a nyomdagépeinket – géppark-bővítés vagy korszerűsítés céljából. Na ezek határidős, pörgős napok. Amint megérkezik a gyártótól az angol nyelvű ajánlat, te ott lépsz a képbe! Értő, magyar adaptációról beszélünk – nem tükörfordítás 😉 Ha belejössz, később majd marketinges szemmel is lehet színezni, hiszen egy guszta ajánlattal csak még jobban megágyazunk a vásárlásnak! Bár minden konfiguráció és ajánlat egyedi, de nyugi, tele vagyunk sablonokkal, leginkább ollózni kell. Pontos-precízen persze! Ha aztán pályázatra szeretnénk beküldeni, te gondoskodsz a tényszerű tökéletességről.


A saját főnököd leszel, annak minden szépségével és hátrányával: minden kérdésnek, válasznak, kiküldött ajánlatnak mindig utána kell menni. Építkezünk – kommunikációval! Ami feladat elér, görgetni kell: csekkolni, ellenőrizni, hol tart, semmi se ragadhat be. Ha probléma akadt, az ügy a megoldásig a tiéd. Ha árajánlat utazik, a megrendelésig a tiéd. Ha beüzemelés zajlik, az az első hibátlanul legördülő nyomdatermékig a tiéd. Ha az ügyfél vágya egy teljeskörű táv-szervizelés, akkor fogod a kezét a telefonban végig. A te projekted a tiéd – ezt kell érezned. És ez jóóó érzés!
Mert ezen múlik: hogy te milyen elégedetté teszed őket! Hogy bíznak-e benned – és a cégünkben annyira, hogy a következő beszerzésüket is velünk bonyolítsák. Egy gép vásárlásának átfutási ideje – az igény felmerülésétől a tényleges helyszíni üzembe helyesésig – simán egy év is lehet, aztán jön az igazi „bármi-közbejöhet éles üzem”… Ez rengeteg esély hibázni – vagy lehengerelni és egy életre lojális ügyfelet szerezni.


A gyártóinknak is csak egy lebeg a szemük előtt, az elégedett ügyfél, és ezt a műszakis kollégák is tudják itthon és odakint is. Akkor könnyű mindenki élete, ha minden információt időben megkérsz és gondoskodsz róla, hogy az ügyfél is időben megkapjon minden szükséges információt. Legyen az a szállítást megelőző telepítési előkészületek, szervizesek koordinálása és időegyeztetés a telepítésre és betanításra vagy a már mükődő gépen esetlegesen előforduló hibák azonnali elhárítása. Nincs az a jól előkészített projekt, ahol ne kerülne olykor olykor egy bot a küllők közé. A kérdés az hogy milyen gyorsan tudsz reagálni rá?
Fanni a külföldi partnereink specialistája és ő intézi most egyedül a segédanyagok, mint a vágószerszámok beszerzését, illetve az irodai adminisztrációt is ő tartja egyben – rendezkedj be arra, hogy majd egy napon ő szeretne szabadságra menni, és te leszel a helyettese. (…az angolszász-metrikus rendszer váltás nem lesz gond, igaz?)
